Friday, August 29, 2014

RAYA 2014

Assalamualaikum...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Dah lepas sebulan beraya pada tahun 2014 ni.. Genap lah 22 tahun aku peraikan hari raya.. Yang penting, dari kecil sampai sekarang, still dapat dut raya dari sedara.. Kalau dari kawan2 mak dan ayah,, ikut rezeki lah.. kadang dapat kadang melepas.. Hihii.. Tapi yang lain nye,, dapat duit raya dari adik beradik yang dah bekerja. Balong,Bangah,Badam,dan nini.. Penyumbang terbesar pun ada.. Macam biasa, ayah ngan mak x pernah bagi dui raya,, tapi setiap tahun dapat baju raya berpasang2.. Kadang2,, one set dari kepala sampai ke kaki sponser.. Alhamdulillah.. Tambah lagi tahun ni praktikal, so company tempat praktikal pun bagi duit raya.. Alhamdulilla.. Boleh laa aku kumpul duit nak beli oppo... Insyaallah.
k ni dah dibelek-belek gambar yang terpilih untuk raya tahun ni, credit to badam sebab bagi kepercayaan pada aku untuk guna Nikon kau...aru lah gambar clear, HD... 

SEHARI SEBELUM RAYA (persiapan nak raya)





RAYA PERTAMA (1syawal)
# Nur Nazihah penyeri Raya tahun ni...
RAYA KE TIGA (sedara mara)
# Sedara belah ayah datang...
RAYA KE EMPAT (melaka~tangkak)

Raya melaka,, tema Dress... gurgirl sikit...




# Makcik tunang..
 

Revolusi berselfie.. sampai ayah pun terikut.. Yang penting,,hari raya memang seronok sebab tahun ni along dan angah pun ada.. Kala x, tinggal yan bujang2 jelah beraya...Tahun depan yang bujang je.. Nazihah raya melaka.. hihiiii kita jumpa di raya haji pulak... BYE..


No comments: