Monday, August 8, 2011

..Belum Lagi....

Assalamuaaikum...
 rasa kekok lama dah tak typing,,sangat busy siap2 kan borang2 untk kemasukan bulan 9 nanti...banyak lagi yg belum buat... cop pengesahan pun belum siap... gambar pasport tak amik lagi,,, medical checkup belum buat... barang conform la belum sediakan.. bila lah aku nak siapkan semua nya... lebih2 lagi baru baik demam...
tapi dalam masa yang sama,,aku rajin pulak nak siap kan kuih2 raya...hahahaa,,x sabar nak raya,,yela 2 hari je dapat rasa raya sakan... hari ke-3 kena daftar masuk dah... tak apa la.. Redha... rasanya memang tak saba2 nak masuk U,,sebab dah bosan sangat kat rumah saja... boleh jumpa kawan2.. tapi tuh la,,hidup penuh dengan procedure,,kena lah terpaksa siapkan maklumat2 yang diperlukan...
bertungkuh lumus mencari dimana pergi nya sijil berhenti sekolah...malam tadi berhasil lah kerja pencarian aku... telah selamat dijumpai... walaupun terpaksa bersengkang mata sampai ke jam 4 pagi...xpe2,,,berhasil juga.... tak da la susah2 nak kena menghadap orang pejabat sekolah mohon diberi simpati untuk beri sijil lagi..kih3...ALHAMDULILLAH...

4 comments:

amir aizat said...

cepat2 settlekan, hihi umah dekat kann,hehe

ct atie said...

hahaa,,mmg rumah dekat,,tp pemalas..
tapi tapi sume tuh da beres...

dilagW said...

hey2..sama lah kite.tapi ko lagi byk tak siap..haha

ct atie said...

sis,,aku da siap la sume,,,
tiggal yuran jela...