Thursday, July 28, 2011

..Hari Turquoise Seaku..

Assalamualaikum...Kali ni saya nak story mengenai warna Turquoise...mungkin ramai yang minat warna ni...tapi sejak sesuatu berlaku hari tu,,saya sangat benci untul mencari barang warna ini..yela,,ramai suka dengan warna ni mungkin warna nie cantik dan menarik..kalau nak didefinasikan,,Turquoise datang dari 2 warna iaitu biru dan hijau...oke,,lets we see..hijau adalah warna yang dikatogeri dalam warna yang neutral..bak kata SIR ZAHIDI,,bagi sesiapa yang bijak fizik,,mereka tahu yang hijau sangat bagus..so,,kalau sedang marah,,cepat-cepat lah cari wranahijau dan tengok...(awek yang berbaju hijau pun sedap dipandang)..then Biru,,senang story macam Bluetooth jugak,,proses nye yang tenang dari hp ke hp..sekejap je kan,,sama juga macam air di laut..(jangan disangka air yang tenang tiada buaya) haaa,walaupun tak ada  kena-mengena..
Apabila dicampurkan Biru dan Hijau,,lahirlah warna yang tenang lagi neutral..hahaa,oke lets we see some product that in Turquoise colour..harap bila korang tengok,,hati korang pun boleh tenang lagi neutral..hahhaa..JOM CUCI MATA....
geli-geli gituh...

 


 

comel nye!!!

sedap-sedap!!

sye nak ni..PLezzzzz...


mahal lah..


impian dihati...

hoo..like nye,,NAK!!!
oke amacam lepas tengok tu tadi..saya rasa TERGUGAT IMAN.. kalau lah dapat..Saya sayang awak...hahahaa...sekarang belum ada duit..ya allah kuatkanlah iman aku...elakkan aku leka dan boros...amin...

OKE LALALALALLA

2 comments:

Fathin Rabihah Binti Abdull Halim said...

asal benci kaler turqoise?

ct atie said...

kan ade mention di atas..

hahaa,,sbb ari tuh teman cari tie warna turqoise x jumpe2...merata-rata cari,,sume tader..

tamoh pk lain k..haha..