Thursday, July 7, 2011

..salah..

urm,,lama sudah tak typing sini..hati telah terluka..tak sanggup nak menanggung perasaan ni..tapi ALLAH sahaja yang faham dan dapat tolong aku sekarang nie... yang aku mampu hanya berdoa agar aku dipelihara sentiasa dari sebarang masalah..Insyaallah.. kesal pun dah tak guna..perkara dah terjadi.. aku pun sedar aku tak sepatutnya lakukan sebegitu,,walaupun diriku terpaksa.. mungkin dengan cara itu,, aku bersalah atas perbuatan aku sendiri... ampun kan segala dosa aku...

Baik lah,,aku sedar atas kesilapan aku selama ini,,untuk mereka yang pernah aku lakukan kesalahan,, aku mohon seribu kemaafan atas kesalahanku.. mungkin kadang-kadang aku tidak sedar akan kesilapan yang telah aku lakukan,,tetapi aku telah berjanji pada diri ku agar tidak akan mencampuri hal-personal kalian.. PISANG TAK AKAN BERBUAH DUA KALI.. biar lah aku hidup selepas ini sekadar tentang diri ku sendiri.. tiada lagi permasalahan antara sahabat sekalian..

mungkin sukar untuk aku ungkapkan kebenaran yang ada,, kerana hanya hendak menjaga perasaan kalian.. selepas ini, hidup aku akan berubah serta merta.. aku bukan lagi aku yang dulu.. maaf atas kesilapan ku selama ini.. halalkan segala yang telah kita semua kongsi bersama..anggap lah aku tak pernah wujud selama ini...

DREAM IS BETTER THAN SLEEP...so, aku akan lebih berperasaan daripada aku tidak berperasaan...

6 comments:

dilagW said...

nape ni atie..??
plez tell me why..im worried about u

ct atie said...

huhuu,,so k dila..
TQ for care..

masalah biasa je..
adat berkawan...

F A R I Z A said...

saya syg masih syg awak tau^_^

ct atie said...

thankz ija..
aku pun syg kau....

amir aizat said...

u jest need ur time okay

ct atie said...

TQ dear...

sambil tunggu kemaafan dr die...
insyaallah..