Thursday, September 20, 2012

Sudah Tahun Dua

Assalamualaikum...
Sedar tak sedar setahun sudah pun berlalu...Sekarang aku berada pada 2nd year... Banyak halangan dan cobaan sepanjang tahun lepas.. Result exam walaupun tak seberapa,,aku tetap bersyukur...Dan aku nak buat yang terbaik untuk seterusnya... Tapi bila naik tahun dua, cara aku dah lain sedikit,,makin suka memakai warna-warna terserlah..Hahaa...

Sem ni aku amik KoQ lagi,,nak cukupkan dua kredit.. Tapi yang kelakarnya aku pilih code : Personal Grooming & Ethics... Almaklumlah,,last minit punya pilihan,,bak kata PA.."habis lah athirah makin bergaya lepas ni bila nk berjumpa dengan saya"...haduhai macam-macam... Secara tidak sengaja, sebenarnya aku mungkin memang ada sifat berhias...Adat lah bagi setiap jiwa gadis-gadis kan... This sem aku buat collection kasut dan beg.. Kadang-kadang rasa over jugak, tapi apakan daya melawan keinginan diri.. (astagfirullah halazim) Perangai tak senonoh,,tapi aku tak membazir, bagi mereka yang sanggup membazirkan duit berkepul-kepul untuk beli barang berjenama agar nampak bergaya..Bagi aku,,asal cantik OK la...Harga belakang cerita..
diantara collection yang ada
# jom ke makjah cafe at UTM skudai...(saja menyelit)

No comments: