Monday, July 1, 2013

Bandar JB


Assalamualaikum...
 Lama tak updated blog ni.. dekat rumah asyik buat kerja rumah ja.. (ceh biar betul ni) Kali ni nak updated pasal kami.. Yelah,, lama tak jumpa.. kebetulan masing-masing tengah cuti.. so jumpa lah kami.. Cehhh poyo je ayat gua.. Tapi yang seronoknya,, setiap kali jumpa,, mesti kat CS ada pameran,, tuh yang gua x bosan nak kuar time-time cuti ni.. ada saja pameran yang buat gua teruja.. (amboi kasar nya bahasa,, gua gua bagai) Relaks lah... 

 Macam biasa kalau jumpa mesti di CS,, city square JB.. Sekarang dah baru tau Ualls.. 80% dah siap renovation,, memanglah dulu asyik kne maki je,, tak siap-siap.. Kali ni datant, teruja sangat.. Nak beli tiket movie pun dah kat tempat lain,, level 6.. Just for movie.. Wah... Teruja giler I... Naik level baru, siap ada Landskap tau Ualls.. Walaupun belum siap sepenuhnya.. Plus, kedai dah makin banyak,, game station pun dah ada.. tapi mahal giler lah,, I mampu tengok-tengok ja..

# ni lah landskap baru siap...
# unta tua yang sesat...
 Yes,, dah lama nak tengok movie NOW U SEE ME,, tapi bila nak keluar,, movie tuh dah tak ada dalam list.. ada pun dekat KSL je,, memang malas lah nek ke KSL.. Then kami tengok cerita WORLD WAR Z.. Z stand for Zombie OK.... not for the last world.. hahaa, Gua salah kali ni yer.. OK lah kan,, bagi chance, selalu gua je menang.. hahaa..This Movie,, biasa lah movie zombie kan,, memang tragis.. Geli pun ada tengok gelagat si zombi tuh dok lahap manusia.. Only for 10 seconds after a bite, it will turn to zombie too... Dok kira lah sampai 10 saat.. hahaa...


 After movie,, apelagi jalan-jalan time lah.. Habis ronda-ronda 1 CS yang dah berwajah baru.. Tapi yang x best,, Takoyaki dah xde lah awak... Tak ada rezeki nak makan lagi kan..  Banyak kedai yang dah baru,, rasa seronok pulak... Tak rugi lah lepas ni kalau jalan-jalan bandar.. Plaza Kotaraya pun dah makin best.. ada kedai gitar... ada kedai buku baru.. macam-macam lah.. ada rezeki kita jalan-jalan lagi.. Gua memng kaki jalan.. lagi kalau poket penuh,, nikmat je bershopping.. hahaaa... Tak boleh buat masa ni,, kena berjimat untuk Indon.. hahaa..

 Kebetulan tema lobi kat CS tuh Doraemon Day... Gua ape lagi memang terujalah.. walaupun dah jarang tengok cerita doraemon,, yelah waktu siaran, waktu magrib.. Guakan orang baik.. hahaa... 
# walaupun memory card fon rosak,, I try my best to get the picture...
# I Love this pic after edited.. mana Nobita??
# yelah.. Nobita bersama dengan Mr. H...

#comel sangat .. macam lukisan kannn...
# YES I pun nak gambar-gambar jugak...

# Yahoooo seronok nya mereka !!!
 Mungkin satu kelebihan bila keluar sama,, ada saja pameran kann... Tak ada lah bosan je.. hihiii... Yang terlupa,, nak ambik gamabar untuk tukar DP.. teeett.. hahaa.. tuh sadis...Lain kali lah k... ahhaa.. OH NO!!!! DESPICABLE ME 2 dah keluar?? x dapat tengok kat movie,, dah nak puasa.. Sadis... ingat lagi gambar ni....
# berhabuk dah gamabar ni...

OKE LALAAALAA....

No comments: