Friday, July 5, 2013

WEDDING TRIP...

Assalamualaikum...
 Tajuk memang wedding trip, tapi bukan saya yang nak kahwin... sedara_sepup_seatok punya wedding lah.. I just memeriahkan majlis ja... hehehe.. Dari JB ke Dengkil.. Ayah dah tak tahu jalan,, al maklumlah.. jalan dah baru,, ayah tau jalan lama-lama je... Abang tukang drive, I tukang tengok signboard... OK membantu lah jugak.. Alhamdulillah tak sesat.. bagus jugak I ni kan.. Ceh bangga diri.. 

 Selamat sampai di rumah pengantin,, mula lah dok jumpa atok sedara, pakcik sedara, sepupu sepapat, anak sedara.. hahaa Tua jugak I ni.. Tapi memng lah tak kenal sangat, jarang jumpa, sekali jumpa mesti masing-masing dah besar kan.. Dapat jumpa makcik pakxik yang spoting,, layan lah kepala... Lama jugak bertapak kat sana,, tunggu ayah mak bual-bual.. layan cucu mereka.. ahahaa....Masa nak balik, sempat bergambar,, sesi keluarga..

Gelagat sesibling.. hahaa.. sementara tunggu mak ayah berbual,, kami dok snap-snap lah apa lagi...

# Adik, Atie, As, Emak, Maktam... 
Ayah dengan cucunya.. bila lah nak dapat cucu sendiri kan ayah.. amin,, tak lama lagi lah tuh...Comey nye budak ni... 
# cepatlah,, I dah panas ni.. gua tak tahu lak spe yang snap gua ni.. ahhaa
# ini jelah kerabat yang ikot...

OKE LALALAAA...

3 comments:

amir aizat said...

comelnya family atieee

dilagW said...

baru baca ini cerita. cantik jubah kau,atie..

ct atie said...

yes semua comel2... =)

mmg cantik jubah I,, jubah pinjam mmg la..