Tuesday, June 19, 2012

H O L I D A Y

19-06-12
Hari ni dah sampai rumah ( mcm jauh sangat je rumah tu). balik je rumah dok mengemas bilik yang dah lama kena tinggal. yang penting, tak perlu belajar lagi... tapi sem3 pun kena belajar jugak. cehh banyak cerita yang tertangguh sebab tak ada masa, busy study masa EXAM week. ok mari kita list 1 per 1....

STORY-MORY 1
after exam TITAS, masing-masing dok pi blaja Fluid Mechanic pula. OK, aku sangat suka subject ni sebab lecturer sangat best.TERBAIK... insyaallah boleh score subject ni..tapi tuh la carry mark tak byk sgt.. masa exam week 2 kali pergi jumpa lecturer (sir amat) sebab tanya soalan yang aku tak dapat jawab. tapi yang best nye, saya dapat KITKAT!!! hahaha comel kan Sir... 2 2 kitkat telah selamat dimakan dengan nikmat nya. nanti nak jadi student Sir amat lagi lah, boleh la dapat banyak2 chocolate... hehhee...TQ SIR AMAT....
STORY-MORY 2
apa korang rasa kalau Emak bagi duit kat korang?? mesti seronok kan.. tuh lah yang adik aku rasa bila mang bagi duit untuk beli kasut, almaklumlah baru nak masuk matrik!!. tapi dengan hanya kurang 1 minit duit tu telah dikoyakkan aku dengan tidak sengajanya. FUHHH dah la duit baru dari ATM...memang masing2 tercengang duit tu dah terbelah dua... memang tak sangka kan!! dengan rasa bersalah, aku ganti lah duit tu dengan duit aku..(nasib baik ada lagi duit aku)... then duit yang koyak telah ku solotep rapi... esoknya, aku dengan selamba nye bayar duit tuh masa nak beli makanan dekat cafe. nasib baik lah akak tu tak perasan. Aku nak inta maaf,,tapi takut pula,,,dah rezeki aku...hahahaa....


No comments: