Sunday, June 3, 2012

Study With Playfull

Assalamualaikum dan Salam Perpaduan..
(ni lah salam yang biasanya aku guna bila berurusan dengan orang ramai)

Kali cek mau cita pasai minggu belajar atau lebih sinonim dikenali sebagai "study week" oleh student-student U.   Hari ni dan semalam, aku telah melangkan masa bersama dengan buku yang ditaja khas oleh roomate aku sendiri Aspa yang bertajuk "Tamadun Islam & Tamadun Asia" dan lagi tepat kami panggil sebagai TITAS. (tak sure lah student lain panggil apa) subjek ni senang je sebab soalan hanya objektif dan ada 20 soalan ja. tapi nak kena study satu buku yang tebal tu.. secara jujur nya, buku ni sangat-sangat melenakan. Harap boleh skor subjek ni

Haha,,bila dah kelenaan, mula mataku melayan. tapi sempatku halangnya dengan membuat keputusan untuk pulang ke rumah dah menolong emak memasak, bukan masak ape pun. "bakar satay" tuh lah yang aku masak, Bukan masak lagi dah, bakar pula. Tapi memang fav ku nak bakar-bakar ni. Satay for the second time. 



nampak sedap kan. memenag lah aku yang bakar. 1st trial agak kehangusan dan kekeringan. tapi afternye. OK saje. Tahniah pada diri ku sendiri. (dah tak ada orang lain nak puji). Esok study subjek lain pula. GOOD LUCK juga pada siapa2 yang sme nak exam. buat yang terbaik ok... 

OKE LALALALA...

No comments: