Wednesday, June 6, 2012

# Study week #

favku... BURGER RAMLY
NIE PUN FAVKU.. smily nescafe

Assalamualaikum....
ok kali ni cek nak bahak mai pasal hari-hari yg berlaku. Biasanya orang akan selalu JAM bila dah terlalu banyak yang di study. Kadang-kadang sampai dah tak terlarat. Sepatutnya kita perlu lah susun strategi nak belajar. Ada orang akan buat timetable, ada yang ikut mood an ada yg bila dah ditegur baru nak buat. Masing-masing punya cara. Aku pun lain lah cara nya kann. Tanpa menyusahkan dan melibatkan orang lain, aku hidup dengan cara aku sendiri, asalkan aku paham ape yang aku belajar, Insyaallah akan dapat jawab masa exam nanti. Tapi yang penting kena lah Tawakal (ha solat jangan lupa-solat hajat punn). 



HIDUP PUN DAH MACAM KELAWAR NIE..(kecian die sakit dan sesat dlm toilet)

ENG. MECHA -STATIK & DYNAMIC
Hari ni subjek Eng. Mecha. 3rd yang tersusah dalam sem ni. Harap dapat past dengan cemerlang. (killer subjek) memang susah nak jawab soalan laju-laju dan pastikan ianya betul. tapi buat apa yang terdaya. Yang penting, sebelum exam, makan perlu cukup dan juga tidur perlu lena. Kalau tak, dalam exam akan rasa kecut perut nak jawab soalannya. GOOD LUCK...

No comments: