Tuesday, February 12, 2013

Awak...

Assalamualaikum kalian...

Ni nak habak mai cita corat coret... Last day kan raya cina...okey memang betul lah banyak kedai di sah kan tutup pada hari tersebut.. then aku dan "awak" ke city square untuk berjumpa disana.. Asalnya janji dengan geng hoity-toity,, tapi dah takdir hanya berdua.. Yes memang betul banyak kedai tutup.. lagi-lagi lah CS tuh banyak owner cina..so banyak kedai offday... Tapi orang tetap ramai..nasib baik "awak" dah beli tiket awal...Yes tengok cerita Die Hard...Superpp...memang sampai aku menjerit dalam panggung sebab terkejut@ teruja dengan adegan aksi cerita tuh..TERBAIK...
# part yang buat saya menjerit dan orang sebelah terkejut,,,hahaha (memalukan)

Lepas bermovie..perut pun sangat kelaparan...pusing2 mencari makan...Pizza Hut hut hut...."awak" nak makan kata nya...so saya melayan perut nya..sekali sekala kann..bukan biasa makan kat sana,,kekok je...al maklumlah,, biasanya makan gerai je...ekonomi melecet... Makan la kau sampai kenyang..
# that my buddy..(taken by me)
Untuk keesokan harinya,, saya berjalan dengan geng pulak... Yes that my geng..hahha..(geng sekolah) dah besar2 masing2...Miss u alls... (>_<)  Thats all...btw memang wa puas hati la tengok Die Hard,,memang line2 cita yang saya akan pilih macam tuh la...memang Best..hihiii

No comments: