Friday, February 1, 2013

Tiba Dengan Selamat

Assalamualaikum sahabat,

Setelah bertahun,, kali ni present for dia dah pun selamat tiba disisinya.. Kali ni present banyak (kononnya).. Buat yang special kata nya... Tak da lah special mana, biasa saja.. Hanya apa yang termampu... Pada mulanya memang tak terfikir nak bagi apa.. 


Tragedi berlaku selepas menjawab exam paper geology yang lepas,, kepala memang pening dibuat nya...Mana tak nya, soalan memang lah boleh dikatakan soalan spot..tapi tiba soalan yang ke-3 dari 4 soalan,,masa hanya tinggal 30minit... Memang jawapan yang last-last tuh pendik dan spontan saja..apa yang terlintas, itu lah yang ditulis.. Tapi Alhamdulillah result senarai tampal hari tuh tunjuk saya dapat A solid subjek tuh...Bersyukur...(walaupun subjek lain hancus)

Berbalik kepada tajuk atas, lepas dari paper tu,, tanpa berfikir panjang, saya dan Dila (sebagai rakan tak pernah renggang) ters menuju ke stesen teksi...Teksi Teksi... "saya nak pergi Umall,,Pakcik boleh hantar?" Jadi kami ke sana... Dila ajak tengok cerita apa ue.. (UpsideDown)... Oke cita ni sangat pening sebab pusing-pusing...unik sebenarnya cita ni...tetap seronok walaupun hanya 3 orang dalam movie hall...(yela waktu solat jumaat mana ada orang nk tengok..)


Tamat tonton cita ni,,baru lah dapat ilham untuk beli present awak..(awak la siapa lagi).. Pusing 1 Umall cari wallet untuk awak... banding harga dan corak...walaupun yang murah, tapi saya lagi kesian tengok wallet lama awak yang dah lusuh tuh..( saya tau, wallet lama tuh ayah awak bagi,,sentimental value la kan) tak apa..asalkan yang terbaik untuk awak... Memang saya tau awka tak kisah pun apa-apa,,apa yang dapat itu lah yang awak pakai..KAN SENANG... Yes memang pakai duit dila pun beli wallet tuh,, sebab hari tu saya x bawak purse...

Okey kenapa ada beza antara wallet dan purse..

Dan seperti biasa, bila cuti mula lah kerajinan membuat makanan di rumah..memang hajatnya nak buat biskut coklat chip...tapi yang pertama failed sebab terlupa nak tambah tepung jagung untuk kerapuhan...then for the second time,, alhamdulillah menjadi la biskut tersebut...dan sampai lah hajat saya nak bagi awk rasa lagi...
Tara...selesai mencerita kan... Next time kita buat lagi... perut pun dah rasa lapar bila post pasal makanan ni.. dan rasa teringin back to young pula.." ini cokolat celop,celop celop!!" hahaha best jugak kalau dapatkan... Seronok...

No comments: