Friday, February 15, 2013

Let It Start (>_<)

Assalamualaikum...

 Yup now i'm in 4th semester... LAgi empat sem untuk bergelar graduan... tapi boleh ke aku dapat first class student dan terus sambung ke PHD? itu semua takdir yang terlah ditulis Allah untuk hambaNya ini.. Yang mampuku lakukan, akan ku lakukan dengan penuh rasa bersyukur dan Redha.. AKU HANYA INSAN BIASA... ada satu ayat yang awak ada ajar aku,, " aku bukannya pandai macam kau" so bila dapat ayat tuh.. Semuanya kembali pulih dan semangat datang semula... Terima kasih awak... Sem baru kita buka dengan buku yang baru, azam yang baru, list-list harapan yang baru..

 Sebut pasal list- list.. baru baru ni aku ada buat list yang mungkin tak masuk akal.. (keboringan di bilik) hahaa,,konon nya nak kurang kan beronline..tapi rasa nya yang itu susah nak tunaikan.. Walaupun result sem 3 agak merosot..tapi aku dah pasang niat nak buktikan yang sem ni aku nk dekan...amin...3.67... boleh baiki sem lepas punya pngk...


# comel kan saya..

 Yup sangat jakun dengan buku yang sangat comel ini... walaupun comel dan aku x faham apa kandungan ayat-ayat yang di tulis, tapi aku betul-betul jakun...kartun dalam tuh memang comel...dan aku decide untuk buat buku ni macam tempat aku luahkan segala isi hati ini.. walaupun aku tak pernah ada diari... memandangkan buku yang dulu aku beli guna Baucer buku tu sudah mau habis helaian kosongnya...(aku conteng je)... Next baucer akan ku beli buku-buku yang patut...dan aku bukan jenis yang beli novel dengan menggunakan baucer buku.. sebab aku tak minta baca novel pun...HEhehe

No comments: